دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1400 - 10:15
پاشایی‌بهرام در گفت‌وگو با آنا:

اظهارات ظریف یک اشتباه بزرگ بود/ خواص بی‌بصیرت عبرت بگیرند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات ظریف یک اشتباه بزرگ بود اما اشتباه بزرگ‌تر را افرادی انجام دادند که این گفتگو را منتشر کردند.
کد خبر : 578182
پاشایی بهرام

معصومه پاشایی بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه اظهارات ظریف قلب خانواده شهدا را به درد آورد، گفت: انصاف نیست وقتی فردی حضور ندارد و دستمان بهش نمی‌رسد، بخواهیم مشکلاتمان را با او حل کنیم. اظهارات ظریف یک اشتباه بزرگ بود اما اشتباه بزرگ‌تر را افرادی انجام دادند که این گفتگو را منتشر کردند.


وی ادامه داد: باید با افشاء کنندگان این گفتگو برخورد صورت بگیرد تا بیش از این، در آینده با افشاء اطلاعات محرمانه به‌نظام هزینه تحمیل نشود.


این نماینده مجلس یازدهم افزود: در اوایل جنگ تحمیلی نیز، اخبار محرمانه بسیاری نشر پیدا کرد که متأسفانه باعث به شهادت رسیدن رزمندگان ما شد. در آن مقطع زمانی، تفاوتی در دیپلماسی با میدان نبود و مردم هم با برخوردی که با امثال بنی‌صدر داشتند، نشان دادند که سیاست و میدان را کنار هم دیده‌اند.


معصومه پاشایی بهرام با بیان اینکه امیدوارم خواص بی‌بصیرت عبرت بگیرند و سیاست و میدان را در کنار یکدیگر ببینند، بیان کرد: ظریف باید پاسخگوی اظهاراتش باشد و این حق را دارد که از خود دفاع کند. بهتر است که پس‌وپیش این گفتگو هم شنیده شود تا قضاوت منصفانه‌ای صورت بگیرد.


وی افزود: سیاست ما بر پایه اسلام و دین است و جامعه بر مبنای مردم‌سالاری اداره می‌شود.


به گزارش آنا، یک‌شنبه شب (۵ اردیبهشت‌ماه) فایل صوتی سه ساعته‌ای توسط شبکه خبری وابسته به سعودی‌ها به نام ایران اینترنشنال منتشر شد که حاوی سخنان محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با سعید لیلاز در مورد مسائل کشور در زمینه سیاست خارجی بود.


انتهای پیام/۴۱۶۳/


انتهای پیام/

برچسب ها: قاسم سلیمانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته